בנט תוקף את השמאל: "ירדתם מהפסים לגמרי!"

    דוד לזר No Comments on בנט תוקף את השמאל: "ירדתם מהפסים לגמרי!"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (מוצ"ש) התקיימה הפגנה של אנשי 'שלום עכשיו' מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבה נשמעו ביטויים חריפים כנגד נתניהו וכנגד הימין.

    היום (ראשון) הגיב שר הכלכלה נפתלי בנט להתקפה ואמר כי "אני שומע בימים האחרונים הסתה חסרת תקדים נגד הציבור הלאומי. מכנים אותנו "גזענים", "פשיסטים", "סרטן", "היטלר", אתמול בהפגנה כינו את ראש הממשלה "חולה אגו", נואם אחר קרא ליהודי ארצות הברית להפסיק את התמיכה בישראל כי היא כבר לא דמוקרטית".

    בנט הוסיף לתקוף ואמר כי "בעיתון הארץ כתב אחד מהכותבים הבכירים שלהם 'הגיע הזמן להתחיל לשחק מלוכלך', 'הבא להורגך השכם לרומסו'. ירדתם מהפסים לגמרי. ואף שר לא מגנה, לא שרת המשפטים, לא אף אחד".

    בנט תקף ואמר: "אני אומר לאנשי השמאל: תשמרו על קור רוח. תעצרו את הקריאות הנוראיות שעולות ברחובות שלכם. חוק הלאום הוא חלק מההסכם הקואליציוני והיה שם תמיד, הוא מדבר על מדינה יהודית ודמוקרטית. שום דבר חדש שלא היה פה 67 שנה. מה שלא היה כאן זאת ההסתה המסוכנת הזאת של השמאל, שמנסה לסתום את הפה למהלכים דמוקרטיים. נגמרו הימים בהם הסתתם נגד הימין ואנחנו השתתקנו בבהלה. לא נשתוק יותר".

    "אנחנו לא מתביישים להיות ימנים, ואנחנו לא מתכוונים להפסיק לקדם את מה שאנחנו מאמינים בו. להיפך. שלטון לא מחליפים בהסתה ברחובות. אתם יכולים לאהוב את הסקרים, אתם יכולים להיבהל מהם, אתם לא יכולים להחליף שלטון בהסתה בכיכר העיר", אמר בנט.



    0 תגובות